Omschrijving

Voor Maxxium, een marketing-, verkoop- en distributieorganisatie van kwalitatief hoogwaardige drankenmerken, hebben we ons huidige concept ‘Wheel of Drinks’ omgebogen naar het innovatieve barspel ‘Lucky Shots’. Deze opdracht is uitgevoerd in samenwerking met bureau Headline uit Amsterdam.

Door op een rode knop te slaan kunnen cafébezoekers een verrassend mixdrankje verkrijgen. De drankjes zijn op een beeldscherm als een soort rad van fortuin te zien. Lucky Shots is voorzien van een oorverdovende sirene en een opvallend zwaailicht die door een computer worden aangestuurd. Via een centraal systeem op internet kunnen de drankjes, en reclames die tussendoor kunnen worden vertoond, door de beheerder worden aangepast.

Na een uitvoerige pilotperiode is het partyconcept Lucky Shots inmiddels verder uitgerold naar andere cafés in Nederland. Momenteel (mei 2014) draait het spel via ons narrowcastingkanaal in zeven horecagelegenheden. Het concept is erg populair bij jongeren en zorgt voor de nodige merkbeleving. Ondersteunend hieraan zijn video’s, radiocommercials en promotiemateriaal ontwikkeld. Een volgende logische stap is een koppeling naar sociale media.